piątek, listopada 11, 2005

16/17 lutego 2003

1.Kilka osob szuka A.K. - podobno nie byla soba, udawala kogos innego.Kiedy ludzie zaczeli jej szukac - znalezli w plytkiej, bardzo czystej wodzie (siegajacej moze do kostek, na dnie byly jakies zielone rosliny) slady psa, potem jego skore i glowe (byla suka?), potem maske razem z wlosami jakiejs dziewczyny.W koncu odnalezli A.K. zanuzona po szyje; usmiechala sie, a na wysokosci czola jej wlosy plonely.Pochylila glowe
zanuzajac sie calkowicie gaszac pozar, ale nie podniosla jej.

2. Widze A.K.spiaca w lozku z biala posciela, bez bielizny.Ma odkryte posladki.Klade sie obok niej.

3. Siedze z jakas znajoma w "Fantazji".Mowi mi, ze kilka osob pali w piwnicy trawe, przez co caly lokal jest zamglony.Po chwili podchodzi Karolina i siada po mojej prawej stronie.Siedzimy pod niebieskim neonem przy okraglym stoliku, zaraz przy wejsciu na sale.

4. Nastepny sen: jade autobusem po miescie (chyba wracalem ze szkoly).Byla dokladnie 6:00 (a raczej 18:00).Przejezdzam przez miasto, a w autobusie siedzi jakis przewodnik komentujac mijane zabytki.Mowi cos o "odnowieniu pomnikow zydowskich, ktore wykonano z niebieskiego marmuru".Auto podjezdza do
jednego z nich, a wiekszosc ludzi wychodzi, aby mu sie lepiej przyjrzec.

5. Siedze w jakims mieszkaniu na parterze, kiedy pod okno podchodzi "znajoma" pytajac, czy nie pojde z nia na zabieg, bo wojsko wczepilo jej cos w lewe ucho i teraz chce to usunac.Podobno ja mam to samo :) Potem rozmawiam z nia przez telefon - okazuje sie, ze czekala na mnie, ale ja sie nie zjawilem.Po chwili telefon milczy, a na wyswietlaczu pojawia sie "80,6 FM" (nie mam takiego pasma w radio).Ubieram sie chcac zdazyc na spotkanie.Po chwili ktos puka do okna.Otwieram, a tam jakis mlody gostek cos mamrocze patrzac na moj telefon.Za bardzo sie do mnie zbliza, wiec mocniej sciskam komorke obawiajac sie kradziezy.