sobota, listopada 12, 2005

16 października 2003

KONTROLOWANY SEN

1. Dzis snila mi sie A.K.Obudzilem sie, ale lezalem na lozq w duzym pokoju odwrotnie, tzn.glowa w miejscu nog.Otwieram oczy - lezy na mnie jakas dziewczyna.Odgarniam jej wlosy z czola, a ta otwiera oczy.Spytalem, co tu robi a ta odparla, iz wlasnie zastanawia sie co robi w pokoju
Luka.Stwierdzilem, ze nigdy juz nie bedziemy razem, a ona patrzac mi w oczy szepnela, iz nie wie tego i kladac glowe na moyey klatce piersiowej przytulila sie.

2. Potem bylem w szkole i otrzymalem sms'a.Najpierw nic ciekawego, bo wszystko zniknelo z wyswietlacza, a potem pojawil sie na nim maly motyl, ktory pozostawial za soba znikajacy slad.Po chwili wszedlem w menu, ale grafika zmienila sie, potem doszly kolory, po chwili wyswietlacz byl 2x wiekszy, a komorka przypominala raczej laptop.Ekran byl dotykowy, pojawily sie zdjecia aktorow, ktore obracaly sie (byly chyba trzy i na 100% Dustin Hoffman z
filmu "Tootsie" przebrany za babeczke w okularach).Siedzialem tak na korytarzu, kiedy podeszly 2 dziewczyny i siadly po mojej lewej stronie.Jedna z nich przycupnela tak blisko, ze siedziala mi prawie na kolanie, a kiedy odeszla - rozpoczal sie LD i zaczalem rozmawiac z druga, ktora znam z widzenia w rzeczywistosci.Zaprowadzilem ja do lazienki... i bylo milo :-D